Actividades dos grupos.

A CASA DOS PEIXES

Chegado o mes de xuño  de cada curso  toca a  visita á Casa dos Peixes. Todas as saídas contan con algo especial;  nesta xa apreciamos o final do curso e que o grupo está moi consolidado para moverse con maior soltura polas instalacións deste museo.

Este curso os mexillóns tiveron protagonismo polo que creamos unha batea chea de mexillóns e  tamén de trapiños. A colaboración  de todo o persoal do museo é sempre de agradecer xa que prestan materiais e recursos propios para observar e comprobar a realidade da vida mariña. Grazas 

Na proximidade mirando a piscina das focas

    

 

  

A EXPOSICIÓN FOTOGRÁFICA O NOSA PRIMEIRA ACTIVIDADE

OS MEXILLÓNS

 

CONSTRUINDO A  BATEA ENTRE MEXILLÓNS E TRAPIÑOS

 

 

 

MARIBEL a varredora da praza

Hoxe venres, coñecimos un pouquiño máis a Maribel.  Chegamos ao mercado e preguntamos a Merchi, a tendeira da droguería por ela.

Sabes onde está a varredora?

Non-dixo Merchi, pero seguro que está polo mercado.

Antes de emprender a búsqueda, apareceu Juan, o anterior varredor

Juan non traballa, xa que está enfermo. Dímoslle ánimos e que a súa volta ó traballo sexa pronto.

 

Emprendimos a búsqueda polo mercado.

Alí na rúa forcarey estaba Maribel!!

Maribel  acercouse e falamos con ela.

         

Como estás? Como te chamas?  Despois dos saúdos chegaron as explicacións.

Maribel conta con tres escobas diferentes, tres recolledores diferentes e unha mangueira.

Gústalle o seu traballo e pide que non tiremos tanto papeis ao chan.

Díxonos que a plaza estaba sempre moi sucia.

Maribel tivo que voltar ao traballo; dímoslle as grazas pola súa colaboración e información sobre o seu  oficio. Antes de rematar, entramos no mercado para ver aos nosos amigos os comerciantes. Paramos na peixería, caramba os peixes chaman máis  cada día a nosa atención: as diferenzas de tamaño,cor, forma … e tamén sabemos xa o que  teñen por dentro.

Non levamos diñeiro, polo que non poidemos mercar nada. Pasamos por diante da tenda de antón e falamos de que temos que xogar máis na tenda.

Regresamos á escola para debuxar na libreta dos deberes  a Maribel e falar do traballo dos varrendeir@s e a importancia da súa tarefa para atopar a diario a praza e as rúas limpas.

 

 

 

 

 

 

publicacións deste mes de maio 

Pinchar no texto azul documento en pdf.

caracois e pedras

Xogando no patio – copia

 

 

         Diapositiva1

Diapositiva2Diapositiva3Diapositiva4Diapositiva5Diapositiva6Diapositiva7Diapositiva8Diapositiva9Diapositiva10

 

 

 

curso 2015/16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Xogando ca luz e os chícharos do horto de Antón

A colleita de chícharos foi magnífica e decidimos aproveitar todo; dentro e fóra

resultaron atractivos e divertidos.

Descubrir grazas a luz o que esconden no interior. Abrir, xuntar, compoñer,colocar..habilidades de ollos e man con moita concentración para non perder ningún detalle.

IMGP0199

IMGP0188 IMGP0190 IMGP0191 IMGP0192 IMGP0193 IMGP0194 IMGP0195 IMGP0196 IMGP0198 IMGP0200 IMGP0201 IMGP0202 IMGP0203 IMGP0204 IMGP0205 IMGP0206 IMGP0207 IMGP0208 IMGP0209

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Como funciona o noso corpo?

Estas son imaxes dos xogos  que propoñemos para coñecer o funcionamiento dalgunhas partes do noso corpo. Unhas semanas antes de ir a “Casa do Home”,coñecida entre nós pola “Casa da Mona Lisa”, xa estamos co grupo falando e manipulando obxectos e elementos que gardan relación co que logo no museo científico imos ver.

Que son as neuronas? Onde están? para que sirven?..preguntas y máis preguntas para facerse ao longo de toda a vida, pero que comenzan a ser contestadas dun xeito moi sinselo e “pouco científico”, pero dunha forma que permite manipular,asociar,conectar e visualizar que as conexións son importantes.

IMGP0087 IMGP0088 IMGP0089 IMGP0091 IMGP0092 IMGP0093 IMGP0094 IMGP0095 IMGP0096 IMGP0097

Que temos por dentro? Como é o noso oido? A onde vai o burato da orella?

A maqueta e unha simulación do funcionamiento do oido. A través desta caixa construida na escola( Alfredo Chavert) ,pódese seguir o percorrido do son ata chegar case, case, ata o cerebro. O mundo interior do noso corpo a través dun gran “Caixón” con obxectos.

IMGP0098 IMGP0099 IMGP0100 IMGP0101 IMGP0102 IMGP0103 IMGP0104 IMGP0105

 XOGANDO CO MANIQUÍ DA ESCOLA: COMPOSICIÓN E PRIMEROS CUIDADOS

IMGP0010 IMGP0011 IMGP0012 IMGP0013 IMGP0015 IMGP0016 IMGP0017 IMGP0018 IMGP0019

ENTRE NÓS APRENDEMOS A COIDARNOS

ORELLAS,CORAZÓN, MANS,UNLLAS..

IMGP0020IMGP0021IMGP0022

 

 

COÑECENDO OS MUSEOS CIENTÍFICOS

Diapositiva1 Diapositiva2 Diapositiva3 Diapositiva4 Diapositiva5 Diapositiva6 Diapositiva7 Diapositiva8 Diapositiva9 Diapositiva10 Diapositiva11 Diapositiva12 Diapositiva13 Diapositiva14 Diapositiva15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Creando e imaxinando estrelas e planetas: un xogo plástico entre cores e volúmenes

IMGP0424 IMGP0425 IMGP0427 IMGP0428 IMGP0430 IMGP0431 IMGP0432 IMGP0433 IMGP0435 IMGP0436 IMGP0437 IMGP0438 IMGP0440 IMGP0441 IMGP0442 IMGP0444 IMGP0446 IMGP0447 IMGP0449 IMGP0450 IMGP0451 IMGP0452 IMGP0454 IMGP0455 IMGP0456 IMGP0457 IMGP0461 IMGP0462 IMGP0463 IMGP0464 IMGP0465 IMGP0466 IMGP0467 IMGP0468 IMGP0469 IMGP0472 IMGP0475 IMGP0476 IMGP0477 IMGP0479 IMGP0481 IMGP0483 IMGP0484 IMGP0485 IMGP0486 IMGP0487 IMGP0488 IMGP0490 IMGP0491 IMGP0493 IMGP0494 IMGP0495 IMGP0497 IMGP0499 IMGP0502

     Diapositiva1Diapositiva7Diapositiva2Diapositiva5Diapositiva4Diapositiva3Diapositiva6

 

 

Concerto didáctico no Pazo da Opera. Grupo Cacho-Cole

20160301_101357

O martes 1 de marzo, asistimos ó concerto didáctico no Pazo da Opera “O efecto Arco Iris”

As pezas musicais deste concerto de corda, xiraban sobre o tema das emocións,e foron presentadas con actividades específicas na escola durante varias sesións semanais.

Esta é unha relación de algunhas pezas relacionadas co esta audición:

https://www.youtube.com/watch?v=Mqmbz8W1-tA

https://www.youtube.com/watch?v=iCEDfZgDPS8

https://www.youtube.com/watch?v=XMbvcp480Y4

https://www.youtube.com/watch?v=7IVFIgizUv0

https://www.youtube.com/watch?v=BFXY7waRG0s

https://www.youtube.com/watch?v=GuvpA63elAk

https://www.youtube.com/watch?v=4Diu2N8TGKA

20160301_103120concierto didáctico O efecto arco iris20160301_11092520160301_11062920160301_10452120160301_11000520160301_10312020160301_101915

 

 

 

 

Xa están aquí os meniños e meniñas da aula de berces..

Diapositiva1Diapositiva2Diapositiva3Diapositiva4Diapositiva5Diapositiva6Diapositiva7

Diapositiva1 Diapositiva2 Diapositiva3 Diapositiva4 Diapositiva5

    Diapositiva1O grupo Cacho -Cole na Casa das Ciencias

Diapositiva2Diapositiva3Diapositiva4Diapositiva5Diapositiva6Diapositiva7Diapositiva8Diapositiva8Diapositiva10Diapositiva11Diapositiva12

 

 

 

 

 

 

 

Pizarra Dixital

Ao longo da semana os grupos de 2-3 e 1-2 anos contan con sesións de 20 a 30 minutos (martes e xoves) no green, onde se desenvolven xogos e actividades na pizarra .Os contidos están relacionados cos proxectos da escola e son elaborados pola propia escola.

Temas  pizarra dixital: Trapiños e fotografías, constelacións e estrelas, alimentación e seguridade vial (proxecto Camiñando-DGT)

 

KODAK Digital Still Camera KODAK Digital Still Camera KODAK Digital Still Camera KODAK Digital Still Camera

 

 

 

 

O PASADO XOVES DÍA 26 CELEBRAMOS A MERENDA DE OUTONO 

Os recunchos de actividade con froitas e hortalizas, ca fariña e auga foron orgzanizados pola escola aproveitando espazos comúns e aula, no caso dos máis pequenos.

As mans coa axuda da luz foron as únicas ferramentas que utilizamos para descobrir as curiosidades e beleza dos alimentos do outono: cabazas,uvas,cítricos,marmelo,..por dentro e por fóra nunha experiencia chea de gozo para todos e todas.

Nuns días poderemos publicar os documentos de cada grupo dun xeito máis elaborado.

Graciñas a todas as familias que merenderán con nós esta tarde..tralo xogo e a música unha merendiña natural e moi sana que rematou na tenda de Antón con castañas asadas e cocidas.

KODAK Digital Still Camera KODAK Digital Still Camera KODAK Digital Still Camera KODAK Digital Still Camera

KODAK Digital Still Camera

 

 

KODAK Digital Still Camera

 

 

 

 

IMG_6504

 

 

 

Na entrada atopamos…

Os guantes o luvas, son protagonista do proxecto MAN BONITA que presentaremos proximamente. Cada luva garda un tesouro que temos que atopar.

Un tesouro non sempre ten que ser rechamante ou costoso, pode ser aquilo que é valioso para cada un: unha foto, un xoguete que cabe gardado nunha man, un pequeno papel, un trociño de tea, unha pedra..cada quen pode gardar o seu  tesouro persoal.

IMG_6508

IMG_6503

 

IMG_6506

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ACTIVIDADES MAIO/XUÑO CACHO-COLE- documentos en pdf

 

 

DOCUMENTO DEL AULA GRANDE

EL JUEGO HEURÍSTICO. GRUPO AULA GRANDE. – copia

 
 
 
EmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiCALENDARIO DE ACTIVIDADES DEL GRUPO CACHO-COLE PARA ESTE MES DE MARZOEmojiEmojiEmojiEmoji
  • EmojiVisita a la casa del hombre- DOMUS-MARTES 3 DE MARZO-  CHANDAL DE LA ESCUELA– DE LA MANO- APOYO DE FAMILIAS PARA IR Y VOLVER DE LA DOMUS. INFORMACIÓN PREVIA DE LA VISITA.
  • EmojiTaller de alimentos-impartida por la OMIC- LA PIRAMIDE DE LOS ALIMENTOS- EN LA ESCUELA/TIENDA DE ANTÓN- 11 DE MARZO A LAS 10,30H.
  • EmojiUn artista en la escuela- educabarrié- artista CARMINA- 16,17 Y 18 DE MARZO- EN LA ZONA EXTERIOR DE LA ESCUELA.INFORMACIÓN PREVIA.
  • EmojiVISITA AL HUERTO EN LA EIM OS CATIVOS-24 DE MARZO.PODRÁN PARTICIPAR 4 PADRES/MADRES.CHANDAL DE LA ESCUELA. PROYECTO VOZ NATURA eL HUERTO DE ANTÓN
  • EmojiPASEO CON FAMILIA- JUEVES 26 DE MARZO. Proyecto de educación vial, Paseando polas rúas. POR LA TARDE. ES NECESARIO ACUDIR CON UN FAMILIAR POR LO MENOS.INFORMACIÓN PREVIA SOBRE EL MISMO

DECEMBRO

NADAL 2014

NADAL 2014

  • DOCUMENTO PDF- CACHO-COLE- LLEGA LA NAVIDAD

 

 

OBRADOIRO FROITAS E VERDURAS- CACHO-COLE

TALLER -DOC PDF.

 

Ola ola ola bo dia amigo chámome- documento pdf. curso 2014-15

 

BEBETECA- AULA GRANDE

XOGANDO COA LUZ E CORES.AULA GRANDE

LAS FRUTAS Y LA LUZ– GRUPO CUNAS

Copia de LETRAS GALEGAS-2014  aula grande

Visita a casa das ciencias 1º revisad  cacho-cole

o millo no cacho-cole

 

 

 AULA GRANDE- ACTIVIDADES

O PARAUGAS DAS CONSTELACIÓNS

 

A MIÑA LUVA

DSCN1079

foto de grupo 11 de abril

concierto didáctico “de aquí para alá”

Cacho-Cole asiste al concierto nos acompañan Lois “Pirilampo”, Felix, Leticia, mamá de Guillermo .

Una suerte contar con todos ell@s.

FESTA HOLI..

GRUPOS DA ESCOLA

DOCUMENTOS  PDF

 

 

la foto(17)

Documentos del grupo de cunas

Somos un grupo!!

O espello

A CESTA MÁXICA

 

UN RATIÑO ENTRE FARIÑA

O QUE CONTAN, O QUE FAN. VIDEOS CORTIÑOS

IMG_2758(2)

IMG_2758(1)

 

Obradoiro do Pan

Este é un adianto do documento que estamos a elaborar sobre a actividade que o nenos e nenas do cacho-cole están a facer sobre o millo.

O xogo das tendas, favorece a relación entre un alimento e a súa orixe. Desta forma presentamos a relación entre unha planta de millo e o pan, e o seu proceso de manipulación e mestura ata chegar a nosa mesa.

mans, fariña,auga,roletes,cacharriños,pan,migas, ollos, mesturas e moito tempo.

taller de pan. febrero 2014

PAN,PARA PAN, PIPA,PARA PIPA,PORRÓN,PORRÓN, PORRÓN.

la foto(24)

la foto(17)

la foto(26)

la foto(18)

 

 

 

 

 

 

 

TALLER

EDUCASAUDE AULA DE CUNA.

13 DE FEBREIRO 2014
la foto(21)la foto(20)la foto(19)la foto(18)la foto(17)la foto(16)la foto(15)

 

 

 

 

 

 

 

VIDEO 1

VIDEO 2

VIDEO 3

 

 

 

 

 

 

Jugando con la luz
El espacio del aula

cropped-ERES-MI-CIELO2.jpgMOMENTOS DIARIOS I- 2013_14

Conociendo el espacio I

Disfrutando del otoño

PROXECTO DE ASTRONOMÍA
documento en pdf
PAKITA una estrella viajera pdf
 
 
 
LETRAS GALEGAS 2013
documentos pdf.
 
Letras Galegas 2013- aula de berces
Letra galegas 2013- Aula grandeO TEATRIÑO
Letra galegas 2013
Xogo de teatro
 
 
Concerto AS CORES DAS CORDAS
 
 FOTO ALVARO CORDAS
 
Imaxe do proxecto O ritmo do son. O movemento e brivación das cordaS. curso 2011/12
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OS OVOS DA GALIÑA- DOCUMENTO EN PDFDSC02534
(Pincha)
OS OVOS DA GALIÑA
 
 
IMGP1089
 
O que na escola facemos.Casa do Home II
 
 
 
DSC03536
 Documento en PDF
Pincha
Marzo 2013 A Casa do Home
 
 
 
DSC03046
 
Xaneiro 2013 casa das ciencias
 
 
Paso a pasiño: Benvido mes de Marzo..
 
“¿Onde vas, bolboreta?
vou coller a maleta
e nunha bicicleta
percorrer o planeta.
 
Quero ver como as flores
van enchendo de cores
os sorriros e as dores
 
Quero ver como os gatos
baruxan nos regatos
e mollan os zapatos.
 
Quero ver as roseiras
os camiños e as eiras
e perderme nas feiras.
 
E soñar coas fadas,
camiñasr por estradas
e rachar as espadas
!Ai miña bolboreta!
¿Podo ir na maleta?
 
Antonio García Teijeiro  do libro “BolBoretas no papel”
 

O paso do tempo

O grupiño de berces xa somos moi capaces de estar facendo algo todos xuntos no momento das rutinas da mañá.As caixa, as fotos , os trapiños e a música  enchen este primeiro tempo, que lentamente vai xendo cada vez máis participativo.
                        
la foto(62)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
O MILLO
documento de actividade
o millo 
 
AULA DE BERCES
 
xaneiro 2013
 O TÚNEL DOS SONS
 

Hoxe na aula de berces apareceu un material que a Julia chamoulle a atención: o túnel de sons. Neste túnel  vai a descubrir os sons e os silencios, os materiais que se atopan dentro do tunel teñen características diferentes ( texturas-sons-formas-cores-tamaños..) Estes recursos ofrecen   a posibilidade de manipular, observar, escoitar, e de moverse dentro dunha estrutura sinsela.

DSC06779

Julia manipula coa súa man unha das bolsas que producen sons dentro do túnel.A man como instrumento importante para  achegar e sentir as cualidades dos obxectos .

DSC06780

Pola súa parte Breogan optou por  desplazarse dentro do túnel para observar o que ocorre  cando os obxectos colgados son tocados pola súa man ou seu corpo. Esta experiencia e unha ledicia !.DSC06777

 OUTONO NA ESCOLA- AULA GRANDE
DOCUMENTO EN PDF.
Outono na aula grande 2012_13JAVI CON CASTAÑAS 
 
O TRAPIÑO
 
 
O trapiño está presente na vida diaria da escola, dende o panel da entrada, as rutinas de escola e aula, ata o momento do descanso. Na festa do entroido terá un valor engadido. 11 trapitos en la cabeza

 

Entre outros, destacamos o significado e valor que cada trapiño ten nesta proposta da vida escolar.trapitos 2
 
 
  • O trapiño, recurso individual de apego e identificación.Texturas,cores e formas engaden ao o seu valor emocional, obxectivos vinculados á percepción visual e estética.
  • O trapiño, recurso facilitador da expresión libre entre iguais  e nos momentos de comunicación na aula.
  • O trapiño, recurso que posibilita a curiosidade e o descubrimento persoal a través das sensacións e as emocións  que nos proporciona.
  • trapitos 3
  • O trapiño, elemento dinamizador que posibilita a participación activa dos nenos nas diferentes propostas onde cada quen recoñece o seu,como parte dun todo común.
  • Referencia de contos que están relacionados directamente cos obxectivos destas actividades.

www.kalandraka.com/fileadmin/images/books/covers/un-agasallo-diferente-GA.jpg
www.tiendaintermonoxfam.org/de-6-a-8-anos/791-el-retal.html