Recoñecendo a actividade medioambiental da escola: premio Voz Natura ao mellor proxecto infantil de Galicia

.Lois Blanco Penas, director general de la Corporación Voz de Galicia, entrega el Premio Voz Natura, Mejor Proyecto Infantil , al EIM Monte Alto (A Coruña). Recogen Juana Toucedo Castro (coordinadora), Leo Rodríguez Varela y Alba Pereira Fuerte (alumnos)MEJOR PROYECTO INFANTIL: EEI MONTE ALTO (A CORUÑA) Texto da Voz de Galicia.
Un proyecto educación ambiental didáctico, sensible y participativo. Así es el trabajo realizado por  la EEIM Monte Alto, de A Coruña. La Torre: mar y tierra es el título del proyecto reconocido como el más destacado entre todos los realizados por los centros infantiles.
Profesores y alumnos, con la colaboración de familias y vecinos, desarrollaron un trabajo cuyo eje motivador fue poner en valor la coruñesa Torre de Hércules, entendiendo el monumento como un espacio mediador entre el mar y la tierra. Los pequeños disfrutaron conociendo la fauna y la flora del su entorno, trabajaron en su huerta y aprendieron a conocer y disfrutar de la naturaleza. También realizaron actividades de reciclaje y trataron de concienciar sobre la necesidad de un consumo responsable.

.

A TORRE: MAR E TERRA

O sábado día 2 de xuño foi de novo un día moi especial para todos e todas os que formamos esta escola, acompañadas polas familias e moitos nenos e nenas recibimos un novo premio que foi recollido por Alba, Leo e Juana en nombre de toda a escola.

Aquí mostramos fotografías da exposicióon que montamos os días anteriores onde levamos o máis singular da actividade destes meses.Tivemos a sorte de contar cunha especial colaboración do taller de madeira do Calvo Sotelo, que fixo unha bellísima Torre de Hércules que levou moitos alagos das persoas que visitaron a exposición.

E engadimos unha foto de familia, na que estamos parte dos implicdos nesta aventura, as persoas que favorecen e axudan a que todo sexa “bonito” ,como di  moitas veces Félix

..” venga…vamos a cantar bonito”” e así xurden as cousas.. BONITAS.